вторник, 11 сентября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- я зрозуміла, як відрізняються навчальні стилі кожного  учня, та розглянула шляхи створення для різних учнів умов бути успішними при виконанні ними навчальних проектів.
- коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.
- кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.
- учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.

2 комментария:

  1. Учитель чітко усвідомила, що для учнів головне- індивідуальна підтримка та адаптація. Учні Наталії Вікторівни матимуть гарні знання! Бажаю Вам успіху, колего!

    ОтветитьУдалить
  2. Я підтримую думку Наталії Вікторівни, що кожному учневі портібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особистості.

    ОтветитьУдалить