Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- я зрозуміла, як відрізняються навчальні стилі кожного учня, та розглянула шляхи створення для різних учнів умов бути успішними при виконанні ними навчальних проектів.
- коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.
- кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.
- учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
- я зрозуміла, як відрізняються навчальні стилі кожного учня, та розглянула шляхи створення для різних учнів умов бути успішними при виконанні ними навчальних проектів.
- коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.
- кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.
- учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
Учитель чітко усвідомила, що для учнів головне- індивідуальна підтримка та адаптація. Учні Наталії Вікторівни матимуть гарні знання! Бажаю Вам успіху, колего!
ОтветитьУдалитьЯ підтримую думку Наталії Вікторівни, що кожному учневі портібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особистості.
ОтветитьУдалить